Zalety akceptowania
kart MasterCard®

MasterCard kształtuje przyszłość rynku obrotu bezgotówkowego poprzez rozwój nowych zaawansowanych technologii, które usprawniają dokonywanie transakcji przez Twoich klientów. Nieważne, czy tworzysz nową firmę, czy Twoje przedsiębiorstwo ma już ugruntowaną pozycję, decyzja o akceptacji kart płatniczych MasterCard może mieć duży pozytywny wpływ na wynik biznesowy Twojej firmy.

Odkryj korzyści wynikające z akceptowania kart MasterCard, takie jak:

  • Zwiększenie sprzedaży

    Konsumenci wydają więcej, gdy nie są ograniczeni ilością gotówki w portfelu. Możesz zaobserwować zwiększone zakupy produktów z wyższej półki, jak również produktów luksusowych. A klienci będą odwiedzać Twój sklep częściej.

  • Zadowolenie klienta

    Twoi klienci z pewnością docenią fakt, że pozwalasz im na elastyczny wybór sposobu zapłaty, w tym kartą kredytową lub debetową. Zadowoleni klienci są bardziej lojalni.

  • Szybkość obsługi w kasie

    Klienci przy kasie będą obsługiwani szybciej dzięki szybszym płatnościom elektronicznym. Koniec oczekiwania na wydanie reszty.

  • Poprawiona wydajność

    Transakcje kartami odbywają się drogą elektroniczną, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, jednocześnie minimalizując obsługę gotówki i jej rozliczanie. Umożliwia to skoncentrowanie się na rzeczach ważniejszych, takich jak zarządzanie i rozwój firmy.

  • Bezpieczeństwo

    Dzięki mniejszej ilości gotówki Twoja firma jest w mniejszym stopniu narażona na kradzieże i/lub przyjmowanie fałszywych znaków pieniężnych.

  • Usługa przewalutowania

    Płatności elektroniczne kartami MasterCard i Maestro® rozliczane są w walucie, w której sprzedawane są towary i usługi, niezależnie od tego, skąd pochodzi właściciel karty.

Eksponowanie marki MasterCard (logo)

Dobrze rozpoznawalne logo MasterCard, umieszczane w widocznym miejscu, pomaga handlowcom na całym świecie odnosić korzyści.

Większy ruch klientów, większa sprzedaż. Choć oznakowanie strefy przy kasach jest ważne, jednak badania pokazują, że klienci zwracają również uwagę na oznakowanie zewnętrzne, aby ustalić, czy dany punkt sprzedaży przyjmuje płatności kartami MasterCard. Nie można po prostu zakładać, że posiadacze kart wiedzą, że dany punkt akceptuje karty MasterCard, o ile nie zobaczą widocznego potwierdzenia tego faktu. A zatem znak marki widniejący na witrynie lub na drzwiach wejściowych jest ważną wskazówką prowadzącą do zwiększenia ruchu i większej sprzedaży.

Oznakowanie MasterCard stwarza większe szanse. Możesz wykorzystać logo MasterCard jako przewagę konkurencyjną. Informując klientów o tym, że akceptujesz karty MasterCard, możesz zwiększyć liczbę klientów i wielkość swojej sprzedaży. Aby dowiedzieć się, w jaki sposób możesz umieścić elementy oznakowania MasterCard, skontaktuj się ze swoim dostawcą usługi.