Mastercard po raz kolejny jest jednym z głównych partnerów Orange Warsaw Festival. Dzięki temu na festiwalu dostępne będą nowoczesne metody płatności bezgotówkowych. Płać kartą, telefonem lub opaską zbliżeniową oraz kupuj szybciej ze zniżką w aplikacji festiwalowej.

Opaska płatnicza Mastercard

Masz już opaskę płatniczą Mastercard? Weź ją ze sobą – ciągle działa!


Nie masz opaski?



1. Zamów opaskę przed festiwalem tutaj i postępuj zgodnie z instrukcjami.



2. Doładuj opaskę kwotą min. 30 PLN, by płacić za wszystko wygodnie podczas festiwalu.



3. Opaskę odbierzesz w punkcie obsługi opasek płatniczych Mastercard na terenie festiwalu.

Do każdej opaski zamówionej i zarejestrowanej online oraz doładowanej po raz pierwszy na kwotę przynajmniej 50 PLN, przyznajemy doładowanie 10 PLN. Liczba opasek objętych tą promocją jest ograniczona – zapoznaj się z Regulaminem Promocji. Nie zdążyłeś na zamówienie online? Nie martw się, opaskę będziesz mógł też otrzymać w punkcie obsługi opasek płatniczych na terenie festiwalu!

 

Rejestracja opaski płatniczej pozwala na korzystanie z niej podczas codziennych zakupów w sklepach i internecie. Możesz zrobić to tutaj, w aplikacji festiwalowej oraz wpłatomatach na terenie Orange Warsaw Festival.

 

Dzięki rejestracji opaski korzystanie z niej jest bezpłatne. W razie braku rejestracji z dniem 1 października 2018 roku zacznie być naliczana opłata w wysokości 1 PLN miesięcznie*.

* Opłata będzie naliczana do momentu osiągnięcia na opasce płatniczej stanu konta 0 PLN. Po wyzerowaniu doładowania dalsze opłaty nie będą naliczane.



Aplikacja Festiwalowa

 

Chcesz poznać wszystkie smaki Orange Warsaw Festival, ale nie lubisz stania w kolejkach?
Skorzystaj z aplikacji, którą przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie.
Dzięki niej Twoje zakupy na festiwalu będą jeszcze tańsze i szybsze!

 

1.   Ściągnij aplikację festiwalową i wejdź do zakładki Kupuj.

2.   Zamawiaj i korzystaj ze zniżek za płatność w aplikacji.

3.   Odbieraj zamówienia przy stoiskach szybciej.

 

Dzięki aplikacji możesz bez reszty oddać się festiwalowej atmosferze!

Często zadawane pytania 

Czym jest opaska płatnicza?

Opaska płatnicza – w formie silikonowej bransoletki z kartą – pełni funkcję karty płatniczej, która po zarejestrowaniu staje się przedpłaconą kartą debetową Mastercard®. Można nią dokonywać płatności zbliżeniowych we wszystkich punktach oznaczonych znakiem Mastercard Contactless.

Ważne:

1.            Opaską niezarejestrowaną możesz płacić tylko na terenie festiwalu. Aby móc z niej korzystać również poza jego granicami należy ją jedynie zarejestrować.

2.            Opaska niezarejestrowana jest bezpłatna do 1 października 2018 roku, następnie zostanie naliczana opłata w wysokości 1 PLN miesięcznie. Aby uniknąć opłat zarejestruj opaskę.

3.            Jeżeli niezarejestrowana opaska ma saldo 0 PLN, opłata nie będzie pobierana.

Brak wyników
Jak mogę zarejestrować opaskę?

Zarejestruj opaskę płatniczą na stronie opaska.alterart.pl. Rejestracja wymaga podania podstawowych danych, takich jak imię i nazwisko, data urodzenia, e-mail oraz adres zamieszkania. Rejestracja dostępna jest dla osób, które ukończyły 18 lat. Po weryfikacji poprawności wprowadzonych danych opaska zostaje aktywowana, a posiadacz otrzymuje SMS-em kod PIN do umieszczonej w niej karty Mastercard. Kod PIN można sprawdzić i bezpłatnie zmienić po zalogowaniu do profilu.

Brak wyników
Dlaczego warto zarejestrować swoją opaskę płatniczą?

Dzięki rejestracji opaski płatniczej zyskujesz dodatkowe korzyści:

•             bezpłatne korzystanie z opaski również po festiwalu (dla niezarejestrowanych opasek od 1. października 2018 będzie naliczana opłata 1 PLN miesięcznie)

•             dokonywać płatności zbliżeniowych we wszystkich punktach oznaczonych znakiem Mastercard Contactless. Przy transakcjach na kwotę mniejszą niż 50 PLN nie będzie wymagany PIN. Płatności zbliżeniowych na kwotę powyżej 50 PLN można dokonać, podając PIN ustalony w trakcie rejestracji

•             zablokować opaskę płatniczą w przypadku jej utraty/zgubienia

•             płacić opaską płatniczą do dnia 30.04.2020

•             dokonywać zakupów w Internecie – numer karty umieszczonej w opasce płatniczej można znaleźć po zalogowaniu do profilu na www.opaska.alterart.pl

•             zasilać ją w wygodny sposób, dodając do profilu inną kartę płatniczą

•             przeglądać transakcje

•             zmieniać PIN i hasło dostępu

•             sprawdzić pełny numer, datę ważności i kod CVV karty do płatności online

•             wypłacić pozostałe na karcie środki przelewem

Brak wyników
Gdzie można sprawdzić saldo opaski płatniczej?

Jeśli opaska płatnicza została zarejestrowana, saldo można sprawdzić na stronie opaska.alterart.pl.

Brak wyników
Ile kosztuje korzystanie z opaski płatniczej?

Korzystanie z opaski płatniczej jest bezpłatne po jej zarejestrowaniu. W przypadku braku rejestracji z dniem 1 października 2018 zacznie być naliczana opłata w wysokości 1 PLN miesięcznie. Szczegółowe informacje można znaleźć w Regulaminie otrzymanym wraz z opaską płatniczą lub sprawdzić je na opaska.dipocket.org/tariffs.

Brak wyników
Czy płacąc opaską, muszę przy każdej transakcji podać PIN?

Przy transakcjach na kwotę mniejszą niż 50 PLN nie będzie wymagany PIN. Płatności zbliżeniowej na kwotę powyżej 50 PLN można dokonać tylko zarejestrowaną opaską płatniczą, podając wcześniej ustalony PIN.

Brak wyników
Czy data ważności karty w opasce kończy się wraz z festiwalem?

Zarejestrowaną opaską płatniczą można płacić podczas codziennych zakupów i w Internecie aż do 30 kwietnia 2020.

Brak wyników
Kto zapewnia obsługę opasek i płatności za ich pomocą?

Udostępnienie innowacyjnych opasek zbliżeniowych to efekt współpracy Mastercard, sponsora festiwalu oraz firmy DiPocket, operatora opasek. Wszelkimi kwestiami technicznymi związanymi z obsługą opasek, w tym ich wydawaniem, rejestracją, zasilaniem, zwrotem środków czy rozwiązywaniem ewentualnych problemów, zajmuje się firma DiPocket, za pośrednictwem swojej aplikacji.

Brak wyników
Jak zasilić opaskę płatniczą?

Na terenie festiwalu możesz doładować anonimową opaskę w punktach obsługi opasek płatniczych lub wpłatomatach. Aby móc dokonać doładowania poprzez aplikację festiwalową niezbędna jest rejestracja opaski na opaska.alterart.pl i zasilenie jej przelewem online lub przez dodanie do profilu użytkownika karty płatniczej wydanej przez inny bank.

Brak wyników
Czy opaskę płatniczą można zasilić tylko w walucie PLN

Używając aplikacji festiwalowej lub karty płatniczej można zasilić opaskę w dowolnej walucie. Pamiętaj jednak, że Twój bank może naliczyć dodatkowe opłaty, np. za przewalutowanie (konto opaski płatniczej jest kontem w PLN).

Brak wyników
Czy mogę odzyskać pieniądze z opaski płatniczej, których nie wykorzystałem podczas festiwalu?

Tak. Pozostałe na opasce płatniczej środki będzie można wykorzystać, po jej uprzednim zarejestrowaniu, we wszystkich punktach oferujących płatności zbliżeniowe lub wypłacić środki przelewem – po zalogowaniu do profilu i podaniu danych konta odbiorcy (przelew można wykonać bezpłatnie na konto w PLN w Polsce lub na konto w EUR za opłatą 0,50 EUR). W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących wypłaty środków, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi DiPocket, wysyłając wiadomość na adres festival@dipocket.org  lub dzwoniąc pod numer +48 22 209 2555

Brak wyników
Zgubiłam/em opaskę płatniczą, co zrobić

Jeśli opaska płatnicza została zarejestrowana, można zablokować ją, logując się do swojego profilu na opaska.alterart.pl Pozostałe na niej środki można wypłacić przelewem – po zalogowaniu do profilu i podaniu danych konta odbiorcy (przelew można wykonać bezpłatnie na konto w PLN w Polsce lub na konto w EUR za opłatą 2,00 PLN). Jeśli zgubiona opaska nie była zarejestrowana, nie ma możliwości odzyskania znajdujących się na niej środków.

Brak wyników
Jak zmienić/odzyskać kod PIN do karty umieszczonej w opasce płatniczej

Można to zrobić logując się do swojego profilu na opaska.alterart.pl, jeśli opaska płatnicza była zarejestrowana i został przyznany kod PIN przez SMS. Zmiana PIN-u jest bezpłatna.

Brak wyników
Moja opaska płatnicza nie działa. Co zrobić?

Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta DiPocket, wysyłając wiadomość na adres festival@dipocket.org lub dzwoniąc pod numer +48 22 209 2555.

Brak wyników
Chciałbym złożyć reklamację, gdzie mogę to zrobić?

Reklamacje można składać wysyłając zgłoszenie reklamacji na adres email: festival@dipocket.org. Dodatkowe informacje można uzyskać dzwoniąc na numer +48 22 209 2555.

Brak wyników
Brak wyników