Skip to Content

W Mastercard rozumiemy, że dane osobowe to bardzo osobista sprawa. Osoby fizyczne mają prawo decydować o sposobie, czasie i miejscu wykorzystywania i udostępniania ich danych osobowych. Zapoznaj się z naszą witryną Privacy Hub, aby dowiedzieć się o naszych zasadach i praktykach.

Często zadawane pytania

PYTANIE: Jakie kroki podejmuje Mastercard, aby zapewnić ochronę prywatności?

Odpowiedź: Uważamy, że dane osobowe to bardzo osobista sprawa. I bardzo dbamy o to, aby tak pozostało. Wprowadzamy zabezpieczenia prywatności do projektowania i tworzenia wszystkich naszych produktów i usług. Robimy to, ograniczając wykorzystanie danych do tego, co jest niezbędne do wykonania zadania i szukając sposobów szyfrowania lub usuwania elementów identyfikujących z danych osobowych. Jednocześnie dbamy o to, aby każdy produkt był wygodny i łatwy w użyciu. Ponadto stosujemy rygorystyczne standardy, aby zapewnić bezpieczeństwo danych nie tylko w ramach Mastercard, ale także u wszystkich naszych partnerów i sprzedawców.

PYTANIE: Kto jest właścicielem danych osobowych?

Odpowiedź: Twoje dane osobowe należą do Ciebie i to Ty kontrolujesz, w jaki sposób są one wykorzystywane.

PYTANIE: W jaki sposób osoby fizyczne mogą kontrolować sposób wykorzystania ich danych?

Odpowiedź: Zapewniamy osobom fizycznym prawa i możliwości wyboru w zakresie prywatności. Możesz w każdej chwili i bez żadnych kosztów zrezygnować z wykorzystywania swoich danych osobowych do celów marketingowych, analizy danych i analizy internetowej, korzystając z naszych formularzy online. Osoby fizyczne mają również prawo do dostępu, poprawiania, modyfikowania lub przenoszenia swoich danych osobowych za pośrednictwem naszego portalu internetowego, który jest obecnie dostępny dla wszystkich użytkowników znajdujących się w Unii Europejskiej, a wkrótce będzie dostępny na całym świecie.

PYTANIE: Co się stanie, jeśli moje dane osobowe przechowywane przez Mastercard zostaną narażone na naruszenie ochrony danych?

Odpowiedź: Jesteśmy zobowiązani do ochrony prywatności i danych osobowych. Stosujemy kompleksowy proces podejmowania działań w reakcji na zdarzenie w celu zbadania i naprawienia każdego incydentu związanego z danymi, a także informujemy osoby fizyczne, jeśli incydent zagraża ich prywatności, zgodnie z obowiązującym prawem. Regularnie przeprowadzamy ćwiczenia związane z naruszeniem ochrony danych w celu przetestowania i ciągłego doskonalenia skuteczności naszego procesu.