Skip to Content

 

Jakie są rodzaje kart?

Oferujemy szeroką gamę produktów pod marką Mastercard: karty z odroczoną spłatą, karty debetowe, karty przedpłacone, karty firmowe czy karty zbliżeniowe (Mastercard Płatności Zbliżeniowe™).  Skontaktuj się ze swoim bankiem aby uzyskać informacje nt. oferowanych kart Mastercard.

Jak otrzymać kartę Mastercard?

Karty Mastercard wydawane są przez wszystkie główne instytucje finansowe. Aby wybrać kartę Mastercard, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom skontaktuj się ze swoim bankiem.

Czy karty Mastercard są akceptowane wszędzie na świecie?

Tak, karty Mastercard są akceptowane na całym świecie w punktach handlowych i w bankomatach oznaczonych logo Mastercard (lub Maestro/Cirrus®). Obecnie możesz korzystać z tych kart w ponad 37 milionach punktów na całym świecie.

Z kim należy się skontaktować w razie problemów z moją kartą Mastercard?

Jeśli wystąpią problemy z kartą w kraju lub za granicą, należy skontaktować się z bankiem, który ją wydał. Numer do Twojego banku widnieje na odwrocie karty. 

Co to jest karta Maestro?

Jest to karta debetowa, która jest powiązana z Twoim rachunkiem bieżącym w banku, tj. gdy dokonujesz transakcji, środki na zakupy pobierane są właśnie z niego. Może być używana w sklepach lub bankomatach oznaczonych logo Maestro.

Co należy zrobić w przypadku zgubienia lub kradzieży karty?

Jeśli karta zostanie zgubiona lub skradziona, należy natychmiast skontaktować się z bankiem, który wydał kartę. 

Jak chroni mnie Mastercard w trakcie zakupów on-line?

Prawidłowe wprowadzenie SecureCode podczas zakupu w sklepie internetowym potwierdza, że jesteś upoważnionym posiadaczem karty. Jeżeli wprowadzony zostanie nieprawidłowy SecureCode, nie będzie można dokonać zakupu. Nawet jeśli ktoś zna numer Twojej karty kredytowej lub debetowej, zakup nie może zostać zrealizowany bez podania SecureCode.

Jak znaleźć bankomat?

Najbliższy bankomat znajdziesz przy użyciu Wyszukiwarki bankomatów, która zawiera listę bankomatów akceptujących karty Mastercard, Maestro i Cirrus na całym świecie.

 

Czy płatności zbliżeniowe telefonem są bezpieczne?

Płatności zbliżeniowe telefonem NFC z kartą Mastercard są tak samo bezpieczne jak płatności zbliżeniowe dokonywane plastikową płatniczą kartą zbliżeniową. Wszystkie transakcje są chronione kodami zabezpieczającymi, które są unikalne dla każdej transakcji. W przypadku płatności przy użyciu telefonu wyposażonego w technologię NFC dodatkową kontrolę zapewnia brak konieczności wypuszczania urządzenia z ręki. Aplikacja płatnicza znajduje się na karcie SIM, a transakcja jest realizowana poprzez tę samą sieć poprzez którą realizowane są standardowe transakcje. Większość wydawców stosuje tę samą ochronę przed oszustwami co w przypadku standardowych kart płatniczych. Proszę, spytaj swojego wydawcę karty o szczegóły dotyczące zasad bezpieczeństwa i ochrony przed oszustwami. Ponadto aplikacje dedykowane (myWallet, Orange Cash) wykorzystywane przy płatnościach zbliżeniowych telefonem posiadają certyfikację organizacji płatniczej Mastercard. Wszystkie płatności autoryzowane są przez bank w trybie online. Dodatkowo, Klient może sam zadecydować, czy chce, aby jego telefon był zawsze gotowy do płatności zbliżeniowych, czy też woli uruchamiać w telefonie antenę NFC każdorazowo przed transakcją.

Jakimi modelami telefonów można płacić zbliżeniowo?

Do płatności zbliżeniowych telefonem niezbędne są modele, które są wyposażone w NFC i umożliwiają działanie aplikacji oferowanych przez danego operatora.

Czego potrzebuję, aby móc płacić zbliżeniowo telefonem?

Do płatności zbliżeniowych potrzebujesz: telefonu wyposażonego w funkcjonalność NFC i zgodnego z aplikacją płatniczą danego operatora, karty SIM NFC od operatora, rejestracji i aktywacji specjalnej usługi operatora oraz w przypadku MyWallet aktywacji aplikacji, karty płatniczej Mastercard na karcie SIM NFC. Aby otrzymać kartę SIM NFC, należy się udać do jednego z operatorów, który oferuje możliwość płatności zbliżeniowych z wykorzystaniem NFC i postępować według procedur właściwych dla danego operatora. Przed otrzymaniem karty należy mieć model telefonu NFC z oprogramowaniem przeznaczonym dla usług danego operatora. Operatorzy, którzy oferują możliwość płatności zbliżeniowych to Orange i T-Mobile. W przypadku operatora sieci T- Mobile usługa potrzebna do płatności zbliżeniowych to MyWallet, a w przypadku operatora sieci Orange – Orange Cash.

Jestem abonentem T-Mobile/Orange i chciałbym skorzystać z usługi MyWallet/Orange Cash. W jaki sposób mogę ją uruchomić?

W tym celu należy sprawdzić, czy posiadany telefon z funkcjonalnością NFC i jego oprogramowanie są zgodne z usługą operatora. Ponadto należy się upewnić, że posiadana karta SIM jest wyposażona w technologię NFC. Stosownych informacji i wsparcia może udzielić operator.

Jakie banki mają karty płatnicze NFC?

Obecnie płatności karty NFC w usłudze MyWallet w T-Mobile są dostępne w następujących bankach: Raiffeisen Polbank, mBank, Getin Bank, Noble Bank, Eurobank, Alior Bank, T-Mobile Usługi Bankowe. Kolejne banki są w trakcie prac wdrożeniowych.

Jak dokonać płatności telefonem?

Realizując płatność zbliżeniową telefonem z NFC wystarczy zbliżyć telefon do czytnika zbliżeniowego oznaczonego symbolem po wprowadzeniu przez sprzedawcę kwoty zakupu. Transakcje powyżej 50 zł potwierdzane są kodem PIN, wprowadzanym na terminalu płatniczym.

 

Na czym polega funkcjonalność płatności zbliżeniowych Mastercard lub Maestro?

Karty lub urządzenia zbliżeniowe Mastercard i Maestro zapewniają użytkownikom możliwość płacenia w szybki i wygodny sposób. Aby zapłacić, wystarczy jedynie przyłożyć do czytnika zbliżeniowego kartę lub narzędzie do płatności zbliżeniowych (np. breloczek, naklejka, zegarek lub telefon komórkowy). Płatności powyżej 100 zł należy DODATKOWO zatwierdzić kodem PIN.

Jakie są korzyści wynikające z płatności zbliżeniowych w technologii Mastercard lub Maestro?

Dokonywanie transakcji zbliżeniowych umożliwia szybkie, wygodne i bezpieczne płatności. Szybkie: wystarczy przyłożyć kartę lub inne narzędzie do płatności zbliżeniowych do czytnika z aktywną funkcją zbliżeniową. Do kwoty 100 zł nie trzeba wprowadzać kodu PIN bądź czekać na wydrukowanie potwierdzenia transakcji. Wygodne: nie trzeba szukać w portfelu drobnych monet. Przy płatnościach zbliżeniowych mamy zawsze dokładną kwotę pieniędzy. Bezpieczne: karty i narzędzia do płatności zbliżeniowych są chronione przez wiele zabezpieczeń korzystających z technologii mikroprocesorowej analogicznie jak tradycyjne karty z chipem. Dla każdej transakcji generowane są unikalne kody. Oprócz tego, większość wydawców kart zapewnia dodatkową ochronę/ monitoring transakcji zbliżeniowych. Proszę zapytać o szczegóły instytucję finansową, która jest wydawcą karty.

Jakie są inne niż karta narzędzia do płatności zbliżeniowych?

Oprócz dobrze nam znanych plastikowych kart dostępne są również narzędzia do płatności zbliżeniowych, takie jak: brelok, który można przyczepić do kluczy, specjalnie przystosowane zegarki, wytrzymałe naklejki, które można przykleić do tylnej ściany urządzeń, np. telefonu komórkowego, bransoletki dostępne na festiwalach muzycznych i innych imprezach, telefon.

W jaki sposób płacę za pomocą karty lub urządzenia zbliżeniowego?

W celu zapłaty za zakupy, po aktywowaniu przez kasjera czytnika zbliżeniowego, na którym widnieje należna kwota, wystarczy przyłożyć kartę lub urządzenie z aktywną funkcją płatności zbliżeniowych do czytnika, na którym widnieje symbol płatności zbliżeniowych. Przy płatnościach powyżej 50 zł wymagane jest podanie kodu PIN.

W jakiej odległości od czytnika zbliżeniowego musi się znajdować moja karta lub urządzenie w celu zrealizowania transakcji?

Aby zrealizować transakcję bezstykową, należy znajdować się w bardzo bliskiej odległości od czytnika zbliżeniowego, ok. 5 cm lub bliżej.

Czy podczas płatności jest wymagany PIN lub podpis?

PIN lub podpis jest wymagany w przypadku transakcji powyżej 100 zł. W celu zapewnienia szybkich i łatwych płatności poniżej tego limitu PIN lub podpis nie jest zazwyczaj wymagany.

Kiedy muszę wprowadzić kod PIN w celu zrealizowania płatności zbliżeniowej?

Kod PIN (lub podpis) jest wymagany w przypadku transakcji powyżej 100 zł. Technologia zbliżeniowa ma na celu umożliwienie szybkich, prostych i bezpiecznych codziennych płatności bez konieczności wprowadzania kodu PIN w przypadku transakcji poniżej 100 zł. Jest to szczególnie przydatne, jeżeli znajdujesz się w zatłoczonym sklepie, w którym są długie kolejki, gdyż wprowadzanie kodu PIN w takiej sytuacji może opóźnić cały proces. Mastercard wbudował szereg mechanizmów bezpieczeństwa do technologii zbliżeniowej w celu zapewnienia bezpieczeństwa tego typu transakcjom. Okazjonalnie – ze względów bezpieczeństwa – użytkownik może zostać poproszony o podanie kodu PIN również dla transakcji, której kwota jest mniejsza niż 100 zł.

Co powinienem zrobić w przypadku utraty lub kradzieży karty zbliżeniowej Mastercard?

W przypadku utraty lub kradzieży karty zbliżeniowej należy skontaktować się telefonicznie z bankiem, który wydał kartę, aby uzyskać dalszą pomoc. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za transakcje bez autoryzacji, od momentu zgłoszenia utraty lub kradzieży karty.

Jak mogę się dowiedzieć czy moja karta lub telefon komórkowy posiada funkcjonalność płatności zbliżeniowych?

Należy szukać znaku funkcjonalności zbliżeniowej lub logo Mastercard bądź Maestro na karcie albo w aplikacji płatniczej w telefonie komórkowym.

W jaki sposób mogę uzyskać kartę lub urządzenie zbliżeniowe Mastercard lub Maestro?

W celu złożenia wniosku o wydanie karty lub urządzenia zbliżeniowego Mastercard bądź Maestro, należy skontaktować się z wydawcami kart.

Jak działa technologia płatności zbliżeniowych?

Karty i inne narzędzia do płatności zbliżeniowych Mastercard i Maestro zawierają wbudowany mikroprocesor i antenę częstotliwości radiowej, które zapewniają połączenie bezprzewodowe pomiędzy kartą lub urządzeniem a czytnikiem zbliżeniowym. Po przyłożeniu karty lub urządzenia do czytnika informacje z chipa są przesyłane bezprzewodowo do czytnika w celu zrealizowania transakcji – wszystko odbywa się w ułamku sekundy z zachowaniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa.

Co zrobić, jeżeli moja karta nie działa lub zostanie odrzucona?

Karty lub urządzenia zbliżeniowe Mastercard i Maestro zapewniają użytkownikom możliwość płacenia w szybki i wygodny sposób. Aby zapłacić, wystarczy jedynie przyłożyć do czytnika zbliżeniowego kartę lub narzędzie do płatności zbliżeniowych (np. breloczek, naklejka, zegarek lub telefon komórkowy). Płatności powyżej 100 zł należy DODATKOWO zatwierdzić kodem PIN.

Czy moje zbliżeniowe transakcje płatnicze będą widoczne na wyciągu z mojej karty?

Tak, transakcje zbliżeniowe pojawią się razem z innymi płatnościami na wyciągu z Twojej karty. W przypadku konta internetowego można je śledzić również online

Czy płatności zbliżeniowe Mastercard i Maestro są bezpieczne?

Tak. Każda transakcja zbliżeniowa analogicznie do transakcji dokonywanej w sposób tradycyjny kartą z chipem jest chroniona przez unikalny kod bezpieczeństwa, który nie może zostać ponownie wykorzystany do zrealizowania innych transakcji. Dokonując płatności zbliżeniowych, użytkownik zachowuje kontrolę, gdyż nie wypuszcza karty z rąk. Karty zbliżeniowe Mastercard lub Maestro oparte są na technologii mikroprocesorowej i transakcje nimi wykonane są przetwarzane w tej samej światowej sieci, podobnie jak transakcje tradycyjnymi kartami. Poziom dodatkowych zabezpieczeń określany jest indywidualnie przez wydawcę karty. Proszę zwrócić się do swojego wydawcy z zapytaniem o szczegóły dotyczące warunków bezpieczeństwa i ochrony na wypadek oszustwa.

Czy moja karta może zostać obciążona dwukrotnie, jeżeli omyłkowo przyłożę ją dwukrotnie do czytnika?

Nie. Wbudowane mechanizmy zabezpieczające Mastercard płatności zbliżeniowezapewniają, że transakcja może zostać zrealizowana wyłącznie, gdy czytnik zbliżeniowy zostanie aktywowany przez kasjera. Karta podczas jednej transakcji może zostać obciążona tylko jeden raz.

W jaki sposób chronione są dane osobowe na moich kartach zbliżeniowych Mastercard?

Dane, które mogą zostać odczytane z karty podczas transakcji, są ograniczone. Może to być numer karty, data ważności i dane dynamiczne, w tym kryptogram/kod dynamiczny. Nazwisko posiadacza karty i 3-cyfrowy numer na jej odwrocie, który jest wykorzystywany do zakupów internetowych, nie mogą zostać odczytane przez czytnik w trybie zbliżeniowym. Ponadto, aby odczytać informacje z karty, standardowy czytnik kart zbliżeniowych musi się znajdować w odległości maksymalnie 5 cm od karty i uprzednio powinien zostać aktywowany przez kasjera. Dzięki temu, transakcje mogą być realizowane wyłącznie, gdy posiadacz karty chce jej użyć.

Co powinienem zrobić w przypadku stwierdzenia zakupów bez autoryzacji?

W przypadku stwierdzenia zakupów bez autoryzacji właściciel karty powinien skontaktować się telefonicznie ze swoim bankiem, aby uzyskać dalszą pomoc. Banki zwykle oferują taką samą ochronę w przypadku transakcji zbliżeniowych, jak w przypadku tradycyjnych transakcji, lecz należy sprawdzić warunki karty swojego banku, aby dowiedzieć się więcej.

Na czym polega Click to Pay?

Click to Pay to sposób na sprawne opłacanie zakupów internetowych – poprzez połączenie zaawansowanej technologii płatności opartej na standardach branżowych oraz inteligentnych zabezpieczeń Mastercard.

Bezpieczne, bezhasłowe opcji płatności są oznaczone ikoną Click to Pay tam, gdzie akceptowane są karty Mastercard.

Dlaczego warto korzystać z Click to Pay?

Click to Pay pozwala szybko i bezpiecznie płacić za zakupy w internecie bez konieczności pamiętania haseł czy tworzenia kont.

  • Click to Pay pozwala szybko i bezpiecznie płacić w internecie, bez konieczności pamiętania haseł czy tworzenia kont. Koniec z hasłami
    Pozbądź się kłopotów związanych z płaceniem online
  • Bezpieczeństwo 
    Inteligentny system zabezpieczeń rozpozna Cię podczas dokonywania płatności
  • Kontrola 
    Przechowuj zabezpieczone informacje o płatnościach w swoim profilu Mastercard Click to Pay, aby zawsze mieć je pod ręką

Jak stworzyć profil Mastercard Click to Pay lub dodać kartę?

Możesz założyć profil lub dodać kartę na kilka sposobów:

·   Stwórz profil Click to Pay lub dodaj kartę Mastercard na mastercard.pl/clicktopay

·   Dodaj kartę Mastercard do Click to Pay podczas dokonywania płatności

·   Zapisz się przez aplikację mobilną swojego banku

·   Aby zarządzać kartami i profilami innych firm płatniczych (np. Visa lub American Express), odwiedź ich strony internetowe

Gdzie mogę skorzystać z Click to Pay?

Płać przez Click to Pay, gdy zobaczysz ikonę i logo Mastercard.

Czy Click to Pay służy tylko do płatności online?

Tak, ten sposób płacenia w internecie wykorzystuje technologię bezpieczeństwa Mastercard. Dzięki niej płacąc w sieci możesz czuć się tak samo bezpiecznie i pewnie jak podczas zakupów w sklepach stacjonarnych.

Z jakich metod płatności mogę korzystać w Click to Pay?

Możesz korzystać ze wszystkich metod płatności dostępnych w Mastercard, tj. karty kredytowej, debetowej i przedpłaconej. To jednak sprzedawca decyduje, jakie karty akceptuje.

Skontaktuj się ze swoim bankiem lub preferowaną firmą płatniczą, aby uzyskać informacje o możliwych płatnościach.

Czy mogę bezpiecznie przejść do swojego profilu Mastercard Click to Pay bez hasła?

Hasła mogą zostać zgubione lub skradzione. Mastercard Click to Pay wykorzystuje zaawansowaną technologię płatności opartą na standardach branżowych i inteligentnych zabezpieczeniach, abyś tylko Ty miał dostęp do swojego profilu.

Jeśli system zapamięta Cię jako użytkownika, zostaniesz rozpoznany przy dokonywaniu płatności – w takiej sytuacji hasło nie jest potrzebne.

Jeśli system nie będzie Cię pamiętać, wprowadź swój identyfikator użytkownika, czyli adres e-mail powiązany z Twoim profilem Click to Pay, aby otrzymać jednorazowy kod weryfikacyjny. Pozwoli Ci to uzyskać dostęp do profilu Click to Pay i bezpiecznie dokonać płatności za pomocą kilku kliknięć.

Ze względów bezpieczeństwa, aktualizacja danych osobowych wymaga weryfikacji. Weryfikacja może być również konieczna w przypadku nietypowej aktywności na Twoim profilu Click to Pay.

Dlaczego w profilu Mastercard Click to Pay nie widzę wszystkich swoich kart?

Kartami Mastercard możesz zarządzać tylko na stronie mastercard.pl/clicktopay. Jeśli chcesz zarządzać kartami innych firm płatniczych (np. kartami Visa lub American Express), odwiedź ich strony internetowe, aby zarejestrować lub dodać karty.

Jak działa funkcja „Zapamiętaj mnie”?

Opcja Zapamiętaj mnie umożliwia szybki dostęp do Twojego profilu Mastercard Click to Pay i pomaga sprawniej płacić za zakupy.

Jeśli system zapamięta Cię na konkretnym urządzeniu/w przeglądarce, zostaniesz rozpoznany i zapamiętany podczas dokonywania płatności, o ile będziesz korzystać z tej samej przeglądarki i nie wyczyścisz danych przeglądania (plików cookie).

Jeśli nie wybierzesz opcji Zapamiętaj mnie, będziesz musiał wprowadzić swój identyfikator użytkownika i kod weryfikacyjny za każdym razem, gdy będziesz chciał odwiedzić profil Click to Pay lub dokonać płatności.

Możesz zarządzać urządzeniami, które Cię pamiętają, wchodząc w Ustawienia, a następnie w Zapamiętane urządzenia w swoim profilu Mastercard Click to Pay.

Gdzie mogę zarządzać swoim profilem Mastercard Click to Pay poza momentem dokonywania płatności?

W każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojego profilu Mastercard Click to Pay, wchodząc na stronę mastercard.pl/clicktopay. Na profilu Click to Pay możesz:

·   Dodać/usunąć kartę

·   Dodać/usunąć adres doręczenia

·   Zmienić swój numer telefonu

·   Zarządzać powiązanymi przeglądarkami i urządzeniami

·   Usunąć swój profil Mastercard Click to Pay

Jak zmienić identyfikator użytkownika, jeśli zrobiłem błąd podczas rejestracji?

Ze względów bezpieczeństwa nie możesz zmienić swojego identyfikatora użytkownika, czyli dresu e-mail powiązanego z Twoim profilem Click to Pay. Możesz natomiast usunąć swój obecny profil z niewłaściwym adresem e-mail, a następnie stworzyć nowy profil Click to Pay z kartą Mastercard i poprawnym adresem e-mail jako nowym identyfikatorem użytkownika.

Jak zmienić dane karty?

Aby zaktualizować kartę, usuń ją z profilu Click to Pay. Następnie dodaj kartę ze zaktualizowanymi danymi jako nową metodę płatności.

Co zrobić, gdy Click to Pay nie działa?

Jeśli Click to Pay nie działa lub nie możesz wybrać ikony Click to Pay, skontaktuj się ze sprzedawcą, u którego chcesz dokonać zakupu.

Jak usunąć profil Mastercard Click to Pay?

Wejdź na stronę mastercard.pl/clicktopay, wybierz opcję Zobacz profil i usuń swój profil Mastercard Click to Pay.

Możesz usunąć informacje o nim z Mastercard Click to Pay logując się na stronie mastercard.pl/clicktopay. Na swoim profilu wejdź w menu znajdujące się w prawym górnym rogu. Wybierz Ustawienia, a następnie Zarządzaj profilem.

Jeśli się rozmyślisz, konieczne będzie stworzenie nowego profilu Click to Pay. Aby zarządzać kartami i profilami w innych firmach płatniczych, odwiedź ich strony internetowe.

 

Kim jest akceptant?

Akceptant jest podmiotem, który zawiera umowę z agentem rozliczeniowym lub bankiem akceptanta na akceptowanie płatności kartą za dostarczone towary lub usługi.

Czym są karty kredytowe/debetowe i jak działają?

Sprzedawcy mogą akceptować karty kredytowe Mastercard lub karty debetowe Mastercard. Karty kredytowe pozwalają konsumentom na dokonywanie zakupów do wysokości ustalonego limitu kredytowego uzyskanego w banku wydającym kartę. Limit kredytowy to kwota wydatków ustalona przez bank wydający kartę na podstawie profilu kredytowego konsumenta. Karta debetowa pozwala konsumentowi na dokonanie zakupu przy wykorzystaniu środków dostępnych na rachunku bankowym. Kwoty za zakupy dokonywane kartami debetowymi są ściągane bezpośrednio z konta bankowego konsumenta i pojawiają się na wyciągu bankowym konsumenta. 

Jak zacząć akceptować karty Mastercard?

Pierwszym krokiem do tego, aby móc akceptować karty Mastercard, jest skontaktowanie się z bankiem w celu uzyskania danych agenta rozliczeniowego lub podmiotu świadczącego usługi przetwarzania na rzecz agenta rozliczeniowego (Member Service Provider – MSP), aby ubiegać się o konto akceptanta. MSP to firmy trzecie, które świadczą usługi w imieniu banków licencjonowanych przez Mastercard i działają jako pośrednicy agenta rozliczeniowego.

Kim jest agent rozliczeniowy i dlaczego go potrzebuję?

Agent rozliczeniowy, zwany także bankiem akceptanta, jest instytucją finansową licencjonowaną przez Mastercard, która przetwarza transakcje poprzez system rozliczeń i rozrachunków Mastercard. Agent rozliczeniowy przeznaczony jest do przetwarzania i rozliczania transakcji przez sieć Mastercard. Agenci rozliczeniowi lub ich MSP sprzedają usługi przetwarzania danych akceptantom bezpośrednio, lub zatrudniają firmy trzecie dokonujące sprzedaży w ich imieniu. Jednak te firmy muszą być zarejestrowane w Mastercard i informacja, czyim są przedstawicielem, musi być wyszczególniona na ich wizytówkach i w materiałach reklamowych. 

Czy będę ponosić jakieś koszty?

Tak. Ofertę korzystania z terminala przygotuje Twój agent rozliczeniowy.

Czy mam jakieś obowiązki, jeśli akceptuję płatności kartami Mastercard?

Tak, musisz przestrzegać regulaminu Mastercard dla akceptantów i zasad określonych przez agenta rozliczeniowego. Przeczytaj regulamin Mastercard dla akceptantów.

Jakie są korzyści z akceptacji kart Mastercard?

Nieważne, czy tworzysz nową firmę, czy Twoje przedsiębiorstwo ma już ugruntowaną pozycję, decyzja o akceptacji płatności kartą może mieć duży pozytywny wpływ na wynik biznesowy.

Zwiększenie sprzedaży

Konsumenci wydają więcej, gdy nie są ograniczeni ilością gotówki w portfelu. Możesz zaobserwować zwiększone zakupy produktów z wyższej półki, jak również produktów luksusowych. A klienci będą odwiedzać Twój sklep częściej.

Zadowolenie klienta

Twoi klienci z pewnością docenią fakt, że pozwalasz im na elastyczny wybór sposobu zapłaty, w tym kartą kredytową lub debetową. Zadowoleni klienci są bardziej lojalni.

Szybkość obsługi w kasie

Klienci przy kasie będą obsługiwani szybciej dzięki szybszym płatnościom elektronicznym. Koniec oczekiwania na wydanie reszty.

Poprawiona wydajność

Transakcje kartami odbywają się drogą elektroniczną, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, jednocześnie minimalizując obsługę gotówki i jej rozliczania. Umożliwia to skoncentrowanie się na rzeczach ważniejszych, takich jak zarządzanie i rozwój firmy.

Bezpieczeństwo

Dzięki mniejszej ilości gotówki Twoja firma jest w mniejszym stopniu narażona na kradzieże i/lub przyjmowanie fałszywych znaków pieniężnych.

Usługa przewalutowania

Płatności elektroniczne kartami Mastercard i Maestro® rozliczane są w walucie, w której sprzedawane są towary i usługi, niezależnie od tego, skąd pochodzi właściciel karty.

Jakie programy kartowe oferuje Mastercard?

Mastercard Worldwide dostarcza wiele innowacyjnych rozwiązań płatniczych dla konsumentów i firm na całym świecie. Przeczytaj więcej o naszych produktach.

Do kogo mam zadzwonić, jeśli mam problem z moim terminalem?

Skontaktuj się z agentem rozliczeniowym, który uruchomił dla Ciebie możliwość akceptowania kart Mastercard.

 

Masz problem z przeglądaniem strony mastercard.pl?

Strona jest zoptymalizowana pod następujące przeglądarki:

  • Google Chrome (najnowsza wersja)
  • Firefox (najnowsza wersja)
  • Internet Explorer (najnowsza wersja)
  • Safari (najnowsza wersja)
  • Edge (najnowsza wersja)

Jeśli Twoja przeglądarka nie może poprawnie załadować strony, uaktualnij ją do najnowszej wersji lub spróbuj załadować stronę w innej przeglądarce.